Open House – Den otevřených dveří

Nový trend a velmi efektivní metoda představení nemovitosti

…na vyspělém realitním trhu…

 

Na vyspělém realitním trhu ( USA, Kanada, Austrálie, Velká Británie), je “Open House” běžně používanou technikou při prodeji, ale též pronájmu nemovitosti.

Já raději používám termín “Den otevřených dveří”. A nyní již asi trochu tušíte, jakým způsobem se nemovitost předvádí.

…navýším cenu vaší nemovitosti…

Tímto způsobem výrazně zviditelním vaši nemovitost. Přijde mnohem větší počet zájemců, než při klasickém způsobu prodeje. Dosáhnu rychlejšího prodeje. Co je ale podstatné – navýším cenu vaší nemovitosti!!

 

Jak takový “Den otevřených dveří” probíhá, a co mu předchází?

Nejprve využiji na míru sestavený marketing – udělám z vašeho bytu “nemovitost v záři reflektorů”. Při této metodě prodeje mohu použít mnohem více způsobů marketingu. Oslovím zájemce z mé databáze. Zároveň pomocí IT systému a dělení provize, oslovím ostatní makléře v síti RE/MAX.

Nebráním se ani spolupráci s ostatními RK – mnohdy se rádi přijdou podívat, jak den otevřených dveří probíhá. A při té příležitosti přivedou zájemce ze své databáze.

…vyšší poptávka = vyšší cena…

Tímto způsobem zajistím maximální počet zájemců o danou nemovitost. A jistě se mnou budete souhlasit, že vyšší poptávka = vyšší cena.

Abychom vyhověli všem zájemcům, vypisuji obvykle dva termíny prohlídek. Ve čtvrtek odpoledne a v sobotu dopoledne. Přesto, že si domlouvám zájemce po cca 20-ti minutách, málo kdo přijde na čas. Navíc přijdou i další zájemci – sousedi. Zájemci se tedy potkávají a vidí, že o nemovitost je opravdu velký zájem – makléř nelhal.

Další výhodou této metody je ten, že nemovitost osloví i kolemjdoucí a sousedy v nejbližším okolí. A to jsou nejlepší kupující, popřípadě dají výbornou referenci svým známým. Danou lokalitu znají nejlépe.

…aktivně nevyhledávají, ale váš domov si je získal…

Přijdou se podívat i zájemci, kteří v danou chvíli aktivně nevyhledávají, ale váš domov si je získal. V cca 50% totiž nemovitost kupují zájemci z dané lokality. Ať již z toho důvodu, že chtějí mít (děti, rodiče, známé) v blízkosti, nebo kupují nemovitost na investici. A snáze si tak ohlídají svoji nemovitost, kterou pronajímají.

…všem vyjdeme vstříc a ušetříme čas…

Tento způsob prodeje má ale další výhodu. Pokud je nemovitost v době prodeje stále obydlená, majitelé či nájemci nejsou rušeni četnými prohlídkami – makléř jim nevodí do soukromí případné zájemce denně, po dobu několika týdnů.

Spokojeni jsou též zájemci. Pevný termín prohlídek je vypsán s dostatečným předstihem a všichni se tak bez problémů dostaví. Tímto stylem prohlídky všem vyjdeme vstříc a ušetříme čas.

U nás je tato metoda využívána zatím výjimečně. Většinou na nových vzorových bytech, postavených developerem.

Troufnu si říct, že patřím mezi 1-2% realitních profesionálů, kteří pro své klienty dělají maximum. Hledají nejnovější trendy a možnosti a proto využívají tento způsob též u běžného prodeje, dokonce i u pronájmu.

…navýším cenu vašeho domova o 10 – 20 %…

Den otevřených dveří mi efektivně připraví dané zájemce o vaši nemovitost. Je to ale jen první polovina naší cesty. V druhé půli nás čeká další z nových trendů využívaných k navýšení ceny. Pokud vás zajímá, jak navýším cenu vašeho domova o 10 – 20%, klikněte na tlačítko. Pošlu vám krátký článek, kde vás s novým způsobem seznámím. A věřte mi, občas i mne výsledná cena překvapí.

Dělám to, co mne baví…

 

                                                                                   René Trčka

Dělám to, co mne baví… Pomáhám lidem s prodejem nemovitosti. Rád pomohu i vám, prodat vaši nemovitost, za nejvyšší tržní cenu. Cenu v průměru navýším o 10 - 20%. Můj příběh si přečtěte zde >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *