Realitní makléř pro Prahu - specialista na Stodůlky
Se mnou prodáte bez starostí a za nejvyšší tržní cenu
Dle Vaší situace zvolte s čím potřebujete pomoct a já udělám maximum pro Vaši spokojenost
Jak probíhá prodej nemovitosti VIP - BEZ KOMPROMISŮ
Jak navýším cenu prodávané nemovitosti o 5 - 12 %
1 - První kontakt s klientem
KONZULTACE ZDARMA
Pro začátek Vám nabízím nezávaznou a BEZPLATNOU konzultaci. Poslechnu si Vaše potřeby, co Vás vede k tomu, prodat svůj domov. V jaké situaci se momentálně nacházíte a Vaši představu prodeje nemovitosti. Seznámím se s Vaší nemovitostí, včetně všech podkladů. Zvážím potenciál Vaší nemovitosti. Navrhnu Vám řešení na míru, které splní Vaše očekávání.
2 - Nastavíme si jasný plán
BEZPEČNĚ DOJDEME DO CÍLE
Máme jasný cíl - vytyčíme si cestu, po které při prodeji Vaší nemovitosti půjdeme. Včetně ceny, které chceme dosáhnout. Je pro mne důležité, navázat s klientem určitou osobní vazbu. Být s prodávajícím na jedné lodi, na které společně dorazíme bezpečně do cíle.
Mým cílem je aby prodejní cena splnila - předčila Vaše očekávání. A spolupráce se mnou se Vám vyplatila.
3 - Podepíšeme smlouvu
CO JE PSÁNO TO JE DÁNO
Jak se říká - POŘÁDEK DĚLÁ PŘÁTELE. Máme černé na bílém napsáno, za jakou cenu budeme prodávat, co vše pro úspěšný prodej Vaší nemovitosti udělám a také za jakých podmínek naše spolupráce zkončí.
4 - Připravíme nemovitost
LIDÉ KUPUJÍ OČIMA
Příprava nemovitosti na prodej, je jedním ze zásadních bodů úspěšného prodeje. Ze zkušenosti vím, že je to disciplína, kterou majitelé nejvíce podceňují. Pamatujte si - prodej nemovitosti je o emocích - prodáváte primárně pocit ! A uvědomte si - první dojem je pouze jeden !
5 - Vizualizace - dle situace
JAKÉ HEZKÉ BY TO MOHLO BÝT…
Občas je prodávaná nemovitost ve stavu před “totální rekonstrukcí” - tam již žádná příprave nepomůže. V tomto případě je ideální použít počítačovou vizualizaci, která zájemci ukáže možnost, jak by jeho nemovitost mohla vypadat po rekonstrukci. Ne každý zájemce si umí představit nemovitost ve stavu po rekonstrukci, a vizualizace mu jeho rozhodování při koupi značně usnadní.
6 - Home Staging
PRVNÍ DOJEM JE POUZE JEDEN
Jedná se o službu, která se ve světě stala naprostou samozřejmostí. Připravená nemovitost prostě vypadá lákavě. Je to způsob, jak zvýšit hodnotu prodávané nemovitosti. Musíte potlačit negativní prvky a naopak vyzdvihnout největší přednosti. Vaším úkolem, je z prodávané nemovitosti vytvořit pro zájemce vysněné bydlení, za které rád zaplatí vámi požadovanou cenu.
7 - Profesionální foto
NEMOVITOST V ZÁŘI REFLEKTORŮ
Můžeme mít sebelépe připravenou nemovitost, ale pokud ji nedokážeme skvěle odprezentovat, tak nám to nebude nic platné. Základem skvělé prezentace jsou lákavé fotky. Inzerát Vaší nemovitosti tak vynikne mezi ostatními a oslovíme mnohem více zájemců. Znovu opakuji, první dojem je pouze jeden. A lidé kupují očima.
8 - Videoprohlídka
5x VÍCE ZÁJEMCŮ
Videoprohlídka je základním nástrojem zkušených realitních makléřů. A to z toho důvodu, že se na inzerát podívá až 5x více zájemců. A víte čím to je? Má to dva důvody. Realitní servery totiž inzeráty s videoprohlídkou upřednostňují před ostatními. Navíc lidé jsou dnes čím dál více pohodlní, nečtou ale rádi si pustí prohlídku Vaší nemovitosti.
9 - Virtuální prohlídka
KUPUJÍCÍ VIRTUÁLNÍ PROHLÍDKY MILUJÍ
Využijeme další nástroj moderních realitních makléřů a ukážeme Vaši nemovitost všem zájemcům do detailu. Nemusí však nikam chodit na prohlídku. Vaší nemovitostí se projdou v klidu a teple svého domova, kolikrát budou chtít. Zájemci si uvaří kávu a v klidu si projdou vaši nemovitost na svém mobilu nebo počítači. Je to jednoduché…
10 - Půdorys nemovitosti
PŮDORYS ZVÝŠÍ ZÁJEM O NEMOVITOST
Možná si říkáte, že půdorys nemá ani třetina inzerátů realitních makléřů. Bohužel, máte pravdu. Na druhou stranu, se podívejte na inzeráty od developerů. Zde naopak nenajdete nemovitost bez plánku. Developeři jsou totiž především obchodníci, kteří chtějí mít na svém projektu maximální zisk. Půdorys zvýší zájem o vaši nemovitost, protože zájemci mají jasnou představu.
11 - Mapa lokality
LOKALITA JE ZPRAVIDLA NEJDŮLEŽITĚJŠÍM KRITÉRIEM
Pozitivní reakce od zájemců, kteří chodí na prohlídky mých nemovitostí mi dává zpětnou vazbu, jak důležité je zájemcům ukázat občanskou vybavenost a dopravní spojení lokality prodávané nemovitosti. Velmi často se totiž stane, že kupující danou lokalitu vůbec nezná. U nemovitostí v Praze to platí dvojnásobně.
12 - Webová stránka
ŽIJEME V DOBĚ WEBOVÉ - POKROK NELZE ZASTAVIT
Zájemci webovou prezentaci vítají, mají zde všechny informace na jednom místě. A to i takové informace, které nedáme do běžné inzerce. Tím si Vaše nemovitost získá důvěru a mi získáme zájemce, kteří se již těší na prohlídku. Většinou již nehledají další nemovitost. MAJÍ VYBRÁNO - našli svůj vysněný domov.
13 - Marketingový plán
JEDEN ZE ZÁKLADNÍCH BODŮ ÚSPĚŠNÉHO PRODEJE
Nemovitost máme připravenou, profesionálně nafocenou. Vytvořili jsme virtuální prohlídku a videoprohlídku. Půdorys nemovitosti a mapu lokality. Máme krásnou webovou stránku… Nebude nám to však nic platné, pokud nemovitost nikomu neukážeme a neuděláme prodeji rozsáhlý placený marketing.
14 - Spolupráce RE/MAX
NA PRODEJ VAŠÍ NEMOVITOSTI NEBUDU SÁM
Já budu Vaším osobním realitním makléřem, s kterým budete komunikovat. Ale s pomocí spolupráce napříč celého RE/MAXu, bude Vaši nemovitost prodávat více jak 1.300 dalších makléřů. Oslovíme tak zájemce z celé české republiky.
15 - Inzerce nemovitosti
KDO NEINZERUJE - JAKO BY NEBYL
V případě prodeje nemovitosti platí - nemovitost která není na Srealitách, jako by nebyla … Ale samozřejmě, že je zapotřebí využít další inzerci a další možnosti.. A v mém případě také hojně navštěvovanou inzerci na RE/MAXu. V neposlední řadě využiji databázi klientů, kteří hledají podobnou nemovitost.
16 - Marketing na sociální sítě
ŽIVOT “BĚŽÍ” NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH
Žijeme v době sociálních sítí. Proto je velmi důležitý marketing na sociálních sítích, do kterého s Vaší pomocí rád “zapojím” Vaše známé a kamarády. Oslovíme tak tisíce potencionálních zájemců. Využívám sílu placeného a cíleného marketingu na Facebooku a na YouTube kanálu.
17 - Marketing v lokalitě
LOKALITA JE ZÁKLAD
Jak jsem se již zmínil, lokalita je zpravidla tím nejdůležitějším kritériem pro nového majitele nemovitosti. Proto je marteting v lokalitě zásadní, ale přesto často opomíjený. Pokud je to dle povahy nemovitosti vhodné, základem je inzertní “plachta” umístěná přímo na nemovitosti. Další možnost je pomocí letáků oslovit sousedy v okolí. Využít lokální inzerci. Prostě možností je více…
18 - Katalog nemovitosti
VÝHODA, KTEROU VYUŽÍVÁ 1% REALITNÍCH MAKLÉŘŮ
Pozitivní reakce od zájemců, kteří chodí na prohlídky mých nemovitostí mi dává zpětnou vazbu, jak důležitý je katalog prodávané nemovitosti. Má velký účinek hlavně v případě, kdy se zájemce rozhoduje mezi vícero nemovitostmi. Vaše nemovitost se s pomocí katalogu výrazně odliší od ostatních a zájemci se přímo “vryje “ do paměti.
19 - Prohlídky se zájemci
ZKUŠENOST A NADHLED
90% zájemců které chodí na nemovitosti které prodávám, jsou již “téměř” rozhodnuti, že koupí. Ale při osobní prohlídce se teprve jak se říká - láme chleba. Zda zájemce skutečně koupí - zda ho nemovitost chytne u srdce, o tom rozhodují maximálně první dvě minuty prohlídky. Mojí výhodou je letitá zkušenost ale také nadhled - odstup, jelikož nemám k nemovitosti žádnou osobní vazbu. To je jeden z důvodů, proč se nedoporučuje majitelům, aby si sami prodávali svoji nemovitost.
20 - Nejvýhodnější zájemce
NYNÍ BUDEME SOUTĚŽIT
Ne, nebojte se. Vy jako majitel nemovitosti soutěžit nebudete. Využijeme můj léty prověřený a propracovaný postup prodeje. Z Vaší prodávané nemovitosti jsme udělali “hvězdu” v inzerci a na sociálních sítích. Oslovili jsme velký počet zájemců a přivedli je na prohlídku. Díky tomu máme více zájemců a nyní můžeme vybrat toho, který Vám podá nejvýhodnější nabídku. Takto zvýším cenu Vaší nemovitosti zpravidla o 5 - 12 %
21 - Financování + rezervace
PROVĚŘENÝ A BONITNÍ KUPUJÍCÍ
Jak se říká, peníze jsou až na prvním místě! Vybrali jsme společně nejvýhodnějšího kupujícího Vaší nemovitosti. Nyní kupujícího “prověřím” zda má na koupi dostatek finančních prostředků. Popřípadě pomohu s financováním pomocí hypotečního úvěru. A nebo také s prodejem nemovitosti, kterou nejprve kupující musí prodat. V neposlední řadě je důležitá Rezervační smlouva, která Vás jako prodávajícího dostatečně ochrání.
22 - Kupní smlouva + úschova
BEZPEČÍ JE NA PRVNÍM MÍSTĚ
V případě prodeje nemovitosti je důležitá Kupní smlouva, která Vás jako prodávajícího dostatečně ochrání. Ale která také bude vyvážená pro stranu kupující. A jelikož prodej nemovitosti je složitý proces, tak nesmíme zapomenout na bezpečnou úschovu peněz. Z těchto všech důvodů spolupracuji pouze s advokáty, kteří mají smlouvu s RE/MAXem a jsou dlouhodobou spoluprácí dostatečně prověřeni. A samozřejmě pojištěni.
23 - Předání + energie
ŠŤASTNÝ NOVÝ MAJITEL - MÁ NOVÝ DOMOV
Jsme téměř na konci naší cesty. Nyní nás čeká předání nemovitosti. Já vypracuji Předávací protokol, který stvrdí předání nemovitosti a splní všechny náležitosti pro dodavatele energií, Správu nemovitosti, Společenství vlastníků jednotek, Bytové družstvo, popřípadě banku. Budu se opakovat, ale jak říkám - pořádek dělá přátele. Mým cílem je, aby byli všechny strany spokojeny, a majitel nového domova se cítil v nemovitosti šťastný.
24 - Jsme bezpečně v cíli
DALŠÍ SPOKOJENÝ KLIENT - TO JE MŮJ CÍL ! !
Jak jsem řekl na začátku, můj klient je vždy na prvním místě. Každý prodej nemovitosti mám, jako bych prodával vlastní nemovitost. Vždy udělám maximum a využiji všechny své letité zkušenosti pro spokojenost prodávajícího majitele nemovitosti. Nebyla to cesta jednoduchá, ale s mojí zkušeností a prověřeným postupem jsme bezpečně došli do cíle. Majiteli jsem ušetřil nervy, starosti a čas. A k jeho spokojenosti prodal nemovitost za nejvyšší tržní cenu.
Reference mých spokojených klientů
Děkuji všem mým klientům za důvěru, s Vaší pomocí jsem se
za rok 2023 umístil na 2. místě v RK RE/MAX Partner
Pomohu výhodně prodat i vaši nemovitost
Navýším cenu o 5 - 12 %
Pokud potřebujete pomoc nebo poradit, kdykoliv mne kontaktujte...
napište mi odpovím Vám do 24 hodin